Leo is SUGAR, Clemens is ORANGE, Together they are two eleven-year-old boys who are inseparable. More than just playmates, they share a unique bond which seems predestined to last a lifetime. Until powerful emotions come to the fore and a misunderstanding leads to a rift which tears both them and their world apart. Sixteen years later Leo is still terrified of being abandoned. He survives by forming loose relationships which don't threaten him. Then one day he meets Lena who turns his feelings upside down. They seem to be made for each other. But Leo shuts himself off from her. He cannot forget the old story with Clemens.