Two Austrian police officers, Roesler and Samhaber, accompany Isaac to Ghana, but upon arrival, the Ghanese immigrarion officials do not buy the validity of his papers. They accuse the Austrian officers of forging documents and confiscate their passports, not allowing them to leave the country until the case has been cleared. But since Roesler and Samhaber were not prepared for an extended stay, they have nothing: no clothes, no money, and no passports. All of a sudden, the tables are turned and now they have to see how they can make ends meet until the Austrian embasy opens again... on Monday morning.