Sometime in the near future... Years ago, the world famous pianist and composer Iris Sellen was diagnosed with multiple sclerosis. Determined not to let her musical talent die with her, she convinced the ambitious scientist Dr. Fischer to produce a clone of herself, her daughter Siri.