The pictures of a suicide victim jumping in front his train just can't be forgotten by underground train driver Achim Maerz. Tortured by his memory of that fateful day, Achim embarks upon a lonely period of soul searching. The suicide victim's last look appears to have stirred something deep inside Achim that he cannot escape.