The story takes place in a small village, at the southern tip of Europe: Noto is situated at the south coast of Sicily. Built in 1693 under the desert sky of North Africa, it is one of the most beautiful baroque cities. In 1996, the dome of the famous St. Francesco cathedral caved in. Ever since the destruction of this symbol of the town's identity, the inhabitants of Noto have become nervous, especially the young, who, each and every evening, meet on the steps in front of the cathedral. The ancient town must find its place in the new world : Noto should join the global net of digital money transfer. The local confectioner "Cafe Sicilia" is planning a transfer of products via Internet to Tokyo and Manhattan.