Major S has worked for the Stasi, the secret service of the GDR, for twenty years. Out of love. An unconditional love for "the people". A blind and destructive love. Then the wind turns and the regime he has served comes to an end. His world collapses. Sitting alone in his office, he finds himself facing an uncertain future. In I Love You All, Major S's testimony serves as the background to a rather disturbing montage. His report is combined with unique original footageshown for the first time. It is a film about blindness, belief and disillusionment.