Where is the geographical center of Europe? No less than a dozen towns within a radius of two-thousand kilometers claim the distinction of being the "center". So director Stanislaw Mucha and his film team take off on an entertaining odyssey - sometimes burlesque, sometimes tragicomic - across Central Europe in search of the one-and-only, the "true center" of a continent covered with centers.