Thomas Riedetsheimer takes us on a joumey through a universe of sound with percussionist Evelyn Glennie. They map a world of the senses - images and sounds. Hearing images, seeing sound. With Evelyn, we experience sound as palpable and rhythm as the basis of everything that is.