A housing development on the outskirts of a big city, common, ubiquitous - high-rise apartment complexes, lots of concrete, sparse plots of perfunctory green. Graffiti-scrawled entryways, intercoms, long stairwells, thousands of faceless windows. From out of this uniform coexistence three couples emerge whose lives intersect over the course of three days and will never be the same again.