Her mother claims that she should use a good rape. Henry is in shock. Since meeting her, he has lost all control over his life. Everyone else assumes she's just sick: almost 40 years old and still living at home with mother. A film about a woman who refuses to leave home, and about how there is nothing in the world better than being able to say: "I inherited some money".