Bruno, twenty, and Sonia, eighteen, live from a subsidy that Sonia receives and the income of the thefts committed by Bruno and his group of shady youngsters. Sonia has just given birth to their child Jimmy. How can Bruno become a father, he who is so superficial, who lives from day to day and whose only preoccupation is the money from his next gig.