Once he played Western heroes, now there are only supporting parts left for Howard Spence. He leads an utterly selfish life, drowning the disgust for himself with alcohol, drugs and young women. Until one day he learns that he might have a child somewhere. Howard sets out to search for that son, or daughter, whoever it is. He finds Doreen, a woman he once loved, and Earl, a young singer who doesn't need him anymore. But, there's also Sky, who might be his daughter of another short liaison. And the, Sutter, a bounty hunter, is determined to take Howard back to the movie set that he abandoned.