Three women and the road trip they find themselves thrown into by happenstance. It is a story about their pasts and the lives they live, in a land of many difficult stories. Stories that reveal why these women, with many differences, have much in common. The lives of Hanna, Nathalie and Hiam are inextricably caught up together in the heat of their people's politics and the need to survive together with dignity and mutual respect.