Motel Halali is an ideal place. Isolated deep in the forest, not a living soul turns up all the livelong year except the staff. This is the perfect place for Dr. Reiniš’s course designed to help people find meaning in life. Course participants learn something about what it means to live and even more about what it means to survive. That’s because a zombie comes stalking out of a forest smelling of needles, decay, and blood. Our heroes must stand alone against it, without hope of help, without a chance in this most desolate, Godforsaken spot in Bohemia.