The paths of four characters will meet: a Scottish vicar, a French lieutenant, a German star tenor and a Danish soprano. On Christmas eve of 1914, they will be at the heart of a previously unheard of fraternisation between the soldiers of the German, French and British trenches. This nocturnal meeting will change the lives of the these four characters; nothing will again be as it was before.