Mr. Lazarescu, a lonely 63 year-old man feels sick and calls the ambulance. When it arrives the doctor decides he should take him to the hospital but once there they decide to send him to another hospital and then yet another... As the night unfolds and they can't find a hospital for Mr. Lazarescu, his health starts to deteriorate fast.