Napoko Diarha was accused of having eaten a soul and will be subjected to the elders' decree, and the traditional rules and mental blindness which continue to dictate life in African villages. This film is inspired by the true story of Napoko Diarha. In Burkina Faso, like in the rest of Africa, ancestral customs often lay down the law. In the countryside, some unexplained deaths are attributed to soul eaters, meaning women who, according to the villagers, due to their occult or evil powers are responsible for these losses.