A European musician and composer sets out to capture the musical diversity of Istanbul. A lover of experimenting with sound, Alexander Hacke (of the German avantgarde band Einstürzende Neubauten) roams the streets of Istanbul with his mobile recording studio and "magic mike" to assemble an inspired portrait of Turkish music.