In a small English coastal town, three teenage boys are drawn into a world of temptation and violence. Bored, troubled, excluded, unable either to accept or to recognise moral boundaries, their actions move inexorably towards a shocking act that will devastate the sleepy community. Brutal, poetic, explosive, infused with a dark and ironic wit, 24-year-old director Thomas Clay's extraordinary film issues a fierce challenge to the complacency of our times and heralds the arrival of a remarkable new British talent.