With his friend Noël, Bruno composes electronic music. His life is focused on his musical research, as if he had to organize the chaos of the world’s noise that surrounds him. As Bruno is about to sign a contract with a producer, he falls in love with a woman’s voice (Lisa), heard over the telephone. They meet at night, in a hotel, in total darkness. After a few encounters, Lisa disappears. Obsessed with these brief encounters, Bruno is going to look for her thanks to sound elements only : voice, hummings, whispers.