Alice, a child of two, mysteriously vanished from nursery school. Mario sets out on a single-minded search for his daughter. His method is very painstaking: so as not to miss any chance of picking up the child’s trace, he systematically screens and studies the video tapes recorded by the surveillance cameras situated around the city. Thousands of children’s faces are filmed, then photographed, blown up and pinned to Mario’s wall, in the hope that Alice’s face might appear.