Odete works in a hypermarket in Lisbon. She dreams of having a child with her boyfriend, Alberto, who works in the same hypermarket as a night watchman. But when Odete tells him about her desire for a child, Alberto runs away. Left alone, Odete becomes obsessed with her dream.
Two youths, Pedro and Rui, are kissing outside a bar. They have been together for a year now and exchange engagement rings and oaths of love. Pedro goes home by car and Rui returns to the bar where he works at night. A few streets away, and a few minutes later, Pedro has a car accident. He dies in the arms of Rui, who comes running to help him.
Strangely, their destiny will meet that of Odete, who is summoned by Pedro’s ghost.