The story of three teenagers, the story of poor relatives and rich relatives, the crucial problems of 17 year olds: how do you deal with a mother who cuts off the electricity in the house for two weeks? Who’s stronger, the judoka or the karateka? Can you blame your father for hitting the bottle? How do you lose 20 pounds in six weeks? Are there really people who hope for calamities to happen? How do you check into a hotel for three-way sex?