Anna is a quiet woman of thirty, an irrigation specialist who writes reports on projects in developing countries. During one of her visits abroad a female colleague commits suicide. Anna finds her, and is under shock. No one seems to know why that woman killed herself. For the first time, Anna realizes that you can remain unknown even to those you have most dear. She begins to observe her family, her husband, and her child, and asks herself what she means to them.