Adam, a neo-Nazi, is sent on community service to a vicarage. Here, the minister Ivan gives Adam the task of baking an apple pie with the apples from the tree growing in front of the church. Meanwhile birds, worms and lightning attack the apples. Ivan believes it is the Devil testing them. Adam believes it is God, because perhaps evil doesn't exist at all.