Faith gets off a bus and starts handing out leaflets for her one-woman show. Sean, a famous comedian, is incredibly rude to a radio journalist, live on air. Joan, the radio journalist, wants to sleep with the charming Irish comedian Tommy.Festival is about that strange month of August when the whole world comes to Scotland to perform, to watch and to drink, and every show promises to be better than the last one.