Around John Deveau, lives a band composed of idle rich high society young people. To avoid tediousness, they have alcoholic, drug and soft sex parties. They also play a game called: To Make the Loser Fan Down. Once, Mimmo, who drives a taxi in order to pay for his acting lessons, gets in the Deveau's bunker... Not knowing he is a perfect prey...