Fanny is 30 and single, and she's reached the end of her tether! Fortunately, she's invited a male colleague home for dinner tonight and is determined to get the maximum out of the situation. She wants a one-night stand and this guy will do nicely. She's got it all set up: soft music, muted lighting, sexy underwear... The poor guy doesn't know what's awaiting him and there's no way she's going to let him escape.