Louise, 36, is a charming young woman who is disconcertingly open and rather awkward. She’s a beautician and lives in Le Mans. Martine, 38, is her older sister. She’s very beautiful and elegant, yet aloof. She lives a deeply middle-class world in Paris. Louise has written a novel and she has an important meeting in Paris that could change the course of her life. She comes to stay with Martine for three days, during which time she and her obvious happiness drive Martine up the wall and shatters her life.