In Paris, during the eighties, a man freed from prison is rejected by his wife. At the end of his rope, he beats her up and then throws himself out the window in front of his three daughters.
Sophie, Céline and Anne, the three sisters, are now adult, each pursuing their own life. Family ties have been severed.Sophie, the eldest, is married to Pierre, a photographer with whom she’s had two children. The couple is going through a rocky patch.