Eva's single mom, Pascale (Marie-Josee Croze), a would-be actress who serves drinks in a bowling alley, adores her daughter but lacks the inner resources to cope with the fact the child is now in a coma. However, doctors say human voices may rouse Eva, so Etienne visits her regularly, recounting children's books and adventure tales from memory.