They are 25 and are getting married today. The witnesses at their wedding are 35, have been together ten years and are splitting up today. Their parents are 45, broke up ten years ago and are trying to get back together today… Three weddings in a wedding, three couples during 24 hours of a wedding celebration that is perturbed just a little bit by everyone’s doubts and crisis while tolerant, but stunned, relatives bear witness. “How wonderful it is to love,” the minister sings courageously at a moment in time when one marriage out of three ends in divorce… One out of three, okay, but which one?