Todor (50), a Serbian petty smuggler, passes crates of contraband cigarettes and liquor from sham fishing boats at sea on to other middlemen on a defunct pier in the city's harbour. A burnt-out loner, he is saving money to purchase a piece of isolated land somewhere in Herzegovina to erase the memories of a past full of loss and a pointless present. One day he accepts a commission to deliver a larger box for more money to one of his middlemen, known as "Dolce". On the journey to the smugglers' pier he hears a sound from within the box. Upon prying one of the sides open, the body of a woman tumbles out... filthy, bruised, heavily drugged and wearing nothing but a tattered cotton dress...