A nameless love. A boy and a girl who, like many others, hold onto the eternal flame. This is a story of the “first images” that remain impressed upon our memories of someone who passes through our lives. He and She are thirty-year olds living in Trieste. In the visitor’s room of a prison, over games of Scrabble, they reconstruct the series of missed encounters that punctuated their mutual past. The words that appear on the game board open the chapters that tell us their story. All their lives they have brushed by each other, each one ignorant of the presence of the other. Only a turtle, a token of their adolescent love, ties them together. They meet again in an operating room; He is the patient and She is the surgeon.