12-year-old Marie, a quick witted girl, is faced with a dilemma; not only must she suddenly choose between her two best friends, but on top of that her grandmother has been taken in by a cunning con man and is forced to put the family villa up for sale. So now the girl has her hands full as she tries desperately to rescue her friendships and the home she shares with her eccentric family.