Sebastian and Paul are two bored boys about 16 years of age. They drink alcohol, steal - and attend a private school. They can't find a sense in their present existence and in their adolescence. They abduct Sonja and lock her in an old, abandoned factory building. But what shall they do with her? Disorientation, fear, desire and also love are changing to cruel aggressiveness. A bash of deliverance requires victims!