Zappa, Irmre and Zappas autistic brother Sascha - three small-time crooks, who finance their living mainly through the smuggling and selling of marijuana - steal all unlocked Mercedes. Sascha finds a video camera, and this camera not only compensates his lack of communication, but also documents the following two days. And the odyssey starts.