Carl, together with his posh friends, intends to buy Belhorizon, a luxurious hotel, with the idea of turning it into a hunting lodge. Surprised, he discovers that the hotel is in fact a common boarding house run by an immigrant Spanish couple. Esmé, their solitary young daughter helps out, but she nurses dark hopes of escape. At first Carl is extremely irritated by the place and the absurdity of the situation, but he decides to let go... Usually self confident, he hasn't been himself since the recent decline of his father's fortune. Carl and Esmé, words apart, are magnetically drawn to each other and unexpectedly kiss. Then Simon, Carl's associate arrives with a bunch of fancy friends and trouble begins... A wink to The Discreet Charm of the Bourgeois, a dark comedy about the confrontation of the social classes.