Fiona is a manager in a fast-food restaurant in the suburbs. She lives in a small bungalow with her husband, Julien and their two teenage children, Jules en Julie. Life is good. Until the day... she's accidentally locked up in a refrigerator at work. After this rather traumatic event, she starts to develop a strong passion for everything that is cold, icy and snowy. She even dreams of a huge iceberg. One day she leaves her family and her job behind with single goal in mind: seeing an iceberg, a real one...