Present day Beirut. The city suffers under the chaos of reconstruction. Ahmed, a freelancer at a local newspaper and Robby, a director of documentaries, are sharing the same dream of a better world. During the war, they've become close friends. Like many others, both of them have been fighting for their dream. They have survived, but are left with the bitter feeling of having been betrayed. Abir, a beautiful young woman, has been growing up during the war. She too has had dreams and has done service. She recently has left Ahmed, because he only lives to take revenge on William Nawi, responsible for the death of many of their friends and now a successful business¬man. Abir starts a relationship with her boss Raymond. He's rich and has a lot of influence but is also involved in sordid trafficking. It's a deliberate escape into another future. Ahmed considers suicide, but doesn't give in because he still considers himself a soldier. Instead, he decides to take revenge in the greedy city of Beirut. He turns to Robby for help, who in memory of their friends, accepts. The only thing that can save them now is the love for their close ones.