George is a furniture seller. He's a reliable husband and a good father, a loyal friend and a fine handyman. One day on the motorway, he cracks up and kills a man in an outburst of rage. He feels responsible for the man's wife, but terrified by his own violence, he doesn't know how to handle her. This is the starting point for a seemingly never-ending string of problems.