This movie is a contemporary tragedy in which three young women try to over¬come the past that keeps catching up on them. The staging sticks to the characters and the raw images accentuate the emo¬tional states these women are in. Their hopes are set on the best, but they'll eventually land in a situation in which they're even worse off. No one challenges destiny without consequences.