"Trying to describe oneself will be a movie about representation. How it is possible, through film, to describe oneself and describe others. With the camera as mirror and third eye. At first, a collage-like combination of letter-writing, investigation and journey, something between docu¬mentary and feature film. Finally, a portrait."