Jalil, a 26 year old French teacher in a nursery school, cannot believe it. The day he wins the final of the TV game "Mr. Average", he meets Claire, the woman of his life, beautiful, sparkling and mysterious. A woman like he would never have dared to dream about... But all is not as it seems as Claire has a shady past...