Maggy is 47 years old and leads a quiet life in the London suburbs. She's widowed and the mother of an only son. When her grandson Ollie is diagnosed with a rare disease, he has to undergo an emergency bone marrow transplant. Driven to the wall, Maggie sees no other possibility than to take a job in a place called Sexy World. Her boss Mickey shows immediately a great deal of inter¬est in her.