When they're about to put the family property on the market, young adult twin boys discover the real nature of the ties that bind them. The relation between the boys and their divorced mother is damaged, but not to the point of rupture. There is a lot of tension and the sons, jealous and suspicious, don't want their mother to go on with the sale. This urges her to leave the property, a desperate remedy backed by her lover. Her absence triggers a confrontation between the twins.