Eva is 25 years old and an Olympic diver. Her father, Peter, functions as her trainer and mentor. During a sports competition, she gets injured on both hands. She nevertheless decides to continue. When she's about to leap, she has the impression that there's a man at the bottom of the pool. This vision makes her lose her balance and she bumps her head against the diving board: she falls into a black hole. She wakes up in the hospital. Her father is with her and talks immediately about going back to work. But nothing is the same anymore and she decides to force her memory to come back and to break down the wall of silence between her and her father.