A+, as read in Spanish, means "you love". This feature film interwines three independent stories (Terminal, Sidecar and Moon), each 30 minutes long. The characters of each story guest star in the other two. The themes of A+, love, disagreements, family, friendship, drugs and music, build over the three stories and converge at the end at an International Music Festival.