Pablo, a radio presenter, goes back to his place of birth with the idea of changing his life. While he is there he once again meets Marta the woman he was in love with. Marta is married to Kolda and they have a daughter, Leire. Although Leire's got a boyfriend she can't help being attracted to this mysterious stranger who has just arrived. When Elena, Koldo's sister, appears on the scene a new order is established in this dangerous web of relationships.