Once upon a time there was a kingdom where dancing had been banned for many years. Against the advice of her father, the young princess, Aurore never stopped dancing. To save the kingdom from bankruptcy, the King is obliged to find a wealthy prince for his daughter. Once the Queen learns of the King's plans, she tries to oppose her husband so that her daughter can find a man she likes, the painter of the Kingdom. Aurore has to choose between the crown and her love, while always keeping in mind her mother's advice: "Never stop dancing, even when you are sad"...